torsdag 22. januar 2009

Mitt første innlegg

Hei, jeg heter Kristin

Jeg går formgiving på Bjørkelangen VGS

Denne bloggen skal jeg bruke til skolearbeid

2 kommentarer:

  1. Jeg har ett ord: WOW :D Kjempekul layout du har altsåå! Spennende farger som går fint sammen!

    SvarSlett
  2. Hei Kristin:) jeg synes du har en kjempe fin layout med bra fargevalg. fargen på skriften synes godt på baggrunnen. Innlegget om sketchup er veldig imponerende:D

    SvarSlett