Jeg har ett ord: WOW :D Kjempekul layout du har altsåå! Spennende farger som går fint sammen!
Hei Kristin:) jeg synes du har en kjempe fin layout med bra fargevalg. fargen på skriften synes godt på baggrunnen. Innlegget om sketchup er veldig imponerende:D
Jeg har ett ord: WOW :D Kjempekul layout du har altsåå! Spennende farger som går fint sammen!
SvarSlettHei Kristin:) jeg synes du har en kjempe fin layout med bra fargevalg. fargen på skriften synes godt på baggrunnen. Innlegget om sketchup er veldig imponerende:D
SvarSlett