Videre har vi jobbet litt med Egypt
I denne oppgaven var sluttresultatet en PowerPoint med et selvlaget piktogram.
Mitt piktogram var en tegning av symbolet til en egyptisk gud.
Vi har lært litt regler og ting som er viktig å kunne om personvern knytta til internettbruk. Også har vi laget denne bloggen, jobbet med PhotoShop og SketschUp. PhotoShop kunne ingen fra før av ,hvertfall veldig lite. Vi skjønner nok litt mere nå.
I SketschUp lagde jeg en stol og sminkebord.
Vi har også hatt en liten innføring i tria-markers.
Når vi hadde om Hellas bygde vi modeller inspirert av Den greske antikken. Gruppen min laget en opera. Den hadde amfi og søyler og lå oppå en høyde.
På stort format oppgaven valgte vi et utsnitt av arkitektur og forstørret det og malte det opp igjen. Mitt utsnitt er en murvegg, en grein og litt tak. Ikke så lett å se når man ikke ser hele bilde kanskje.
Noe av det siste vi har jobba med er NRK oppgaven. Vi var på NRK huset og fikk en omvisning også gjorde vi en liten oppgave i etterkant om layouten og logoen til NRK.
Så det var det!


