skip to main
|
skip to sidebar
onsdag 28. januar 2009
Photoshop
Vi har jobba litt med tekst i Photoshop :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Kristins Skoleblogg
2SFA
Elisabeths skoleblogg
Anna
Lene`s skoleblogg
<3 Malin Wennemo <3
Ragnhild`s skoleblogg=)
Karianne's skoleblogg
Joakims BVS blogg
Følgere
Bloggarkiv
▼
2009
(6)
►
mars
(1)
▼
januar
(5)
Stort format
Photoshop
Vikingtid sammendrag
SketchUp
Mitt første innlegg
Om meg
Kristins Skoleblogg
Kristin 18 år
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar